Välkommen till min nya blogg!

Detta ska bli min nya blogg, eller det är vad jag inbillar mig om i alla fall.

 

Eftersom jag inte är hightech på it så laddade jag ner en superfin mall till bloggen. Men den var inte riktigt min stil, så nu har jag anpassat den efter mig själv. Kommer göra om den ännu mer sen, men inte idag.

 

Såhär såg bloggen ut innan jag tog saken i egna händer...

 

Såhär blev bloggen sedan efter jag hade pysslat på en halv natt, ändå rätt nöjd för tillfället :)

 

 

Men nu ska jag hoppa in i duschen, där efter blir de besöka skattebyrån/skatteverket, minns inte exakt vad de heter i sverige.

Men hur som hellst.

Jag ska bli svensk.

 

Kramhej

Aina

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0