Förberedelser inför julafton

Dagen innan julafton.
Skönt att för en gång slippa känna stress, de är väl fördelen med att va singel och jobba julafton? Har inte ett enda måste.. Eller nu ljuger jag lite, hade ett måste att klä granen och som tur har pappa hittat en gran, mer om de i nästa inlägg :)

Här är vad jag har gjort under idag. 
Jag har hjälpt mormor att julstäda. Jag var till mamma och hennes sambo och åt lite julbord och pratade och umgicks. Jag har vart ut i de kalla vädret och fotat solen, såna saker. Bara tagit det lugnt. 

Här dricker mamma och jag expresso kaffe, vilket var gott



Här sitter "lilla knä hunden" Lukas i mattes knä

Julmat


Julstjärnor både som blomma och som efterrätt, mammas julstjärnor är goda!


Tror att vinglögg inte är något för mig.


Mormor klär sin "gran"

Tog friheten och gick ut en snabbis hos mormor för att fotografera lite smått, länge sen de var fint väder med sol och saker.




 
Det var väl lite bilder för denna gången, mer bilder imorgon när de varit julafton och så :) 

                                                   Många julkramar från min Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0