På ett tåg mot Jönköping

 
Eftersom de är lite små krångligt att ladda upp bild här från mobilen så nöjer jag mig med att jag fick in en bild.
i alla fall så sitter jag för tillfället på ett Östergötland pendeltåg på väg till Nässjö c där jag kommer bli uppmött av en kompis, vilket ska bli superkul. 
 
på tal om ingenting.. Jag bränns snart av elementet som är bredvid mig känns det som, ite riktigt så farligt är det men de är riktigt varmt, åt andra sidan slipper jag frysa. 
 
Egentligen har jag riktigt tråkigt men jag har lyxat till det med nya hörlurar i "för sen julklapp från mig själv" eftersom mina andra gula scullycandy jib hörlurar gick sönder i förrgår.. Så nu har jag ett par scullycandy jib blåa.
 
Aja, ska väl fortsätta att lyssna på musiken nu och kolla landskapet här nere som för den delen är platt.. 
 
Nyårskramar
Aina

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0