Före och efter i rummet

Så nu har jag städat nästan hela rummet finfint, de är bara skrivbordet och hyllorna på väggen kvar.

Före bilder. (De va tur att jag kom hem från Sverige runt 19.00 tiden så slapp jag sova i städ kaoset.



Efter bild. Så här fint blev de efter jag hade städat en stund



Före bild vid garderoberna som är vägganpassade. 



Efter bild vid garderoberna. Nu har jag dessutom plockat in mina kläder i lådorna så de ser bättre ut ^^ 


 
Nu har ni sätt lite bilder, är så nöjd så därför får ni se dem. OCH NU VILL JAG INTE HÖRA NÅGOT TJAT om att jag måste hålla det redigt osv.. (Det vet jag redan, men det var sådär 3 år sedan jag bodde i detta rummet och jag har förbättrat mig med städningen på halvåret jag bodde i stcokholm. Även fast många inte tror de.)
 
KramHej 
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0