Hej då Stockholm

Idag är de en spännande dag men ändå inte.
Jag vet vad som händer och jag vet vad som väntar mig, delvis..

FLYTTAR till Åland idag efter att ha bott i stockholm nästan 6 månader, ett halvår.
Skönt att komma hem men jag kommer sakna Stockholm och hela Sverige. Men för tillfället kan de va bra och komma hem och få båda fötterna på jorden igen.
 
Mamma har varit supersnäll med att hämtat mina saker från Hägernäs (höghuset jag bodde i hägernäs)

Stället jag bott på de senaste månaden i stockholm. Hon var hit i fredags och vi packade och hade en trevlig och rolig dag.
Så idag skulle hon "lasta" av sakerna hos pappa, där jag kommer bo nu i första hand när jag är tillbaka på Åland och rummet där är kaos.. Men prio ett är att söka jobb och när jag inte söker jobb ska jag städa. Eller tvärtom.

Så tack till er alla som vart underbara och stöttat mig i sommrars, ni betyder fast jag kanske vart "otydlig" med att visa min tacksamhet.. :)
 
Nu ska jag packa de sista, som jag ev får ner i nån stackars väska.
 
 
 
KramHej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0