Sufflé, svårt eller ej?

Här är resultatet på min första sufflé!
Är rätt nöjd, visst de höjdes inte så mycket som jag ville men de var nog för att jag inte fyllde dom så mycket som man skulle, så egentligen höjde den sig 3 cm men de är bara 1 cm som syns.. :) 





Sufflén blev så där otroligt krämig i mitten som vissa säger att den ska vara.. Jag har aldrig riktigt ätit en god sufflé så de gör inte saken bättre ^^ Men jag ska testa receptet igen någon gång :) 


 
 
 
Jag ville bara skriva ett inlägg och så var jag dessutom sugen på att laga min första sufflé. 
Jag har inte dött, jag har bara inte haft någon lust att skriva här för tillfället.
 
KramHej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0