Taste of love

 
Taste of love 
 
Klicka på Taste of love namnet för att komma till den andra bloggen.
Jag har startat en choklad blogg, där jag smakar olika slags choklader och sedan skriver om dem. Gör de främst av eget intresse. Så nu har jag slutat med alla annat godis än choklad och måste minst prova på en chokladsort varje vecka i en längre tid.
 
Men nu ska ni inte tänka att "Aina, du kan ju inte äta choklad varje vecka. Du kommer bli super fet". 
Jag är duktig och tar bara 1-3 bitar och bedömmer utseende, doft och smak och sedan lägger jag tillbaka dem i förpackningen och sparar. Så kan man i framtiden om man undrar hur den smakar bara smaka på den. 
Dessutom försöker jag få tag på mörka choklader som ska va bra att äta, fast är de dåligt om dem får jag ta det som finns.
 
Angående namnet så är choklad som kärlek för mig. Gott och älskvärt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0