Zuccini & broccoli soppa

Imorgon kommer mamma över hem till mig i täby för att hämta mina prylar jag haft i sommar som dessutom har växt till en större samlig.
Hade ju tänkt att jag skulle bli kvar i stockholm och fått otrolig hjälp av en massa personer, vill främst tacka min lill syrra Ida för att DU varit så otrolig och försökt att hjälpa mig, och haft tålamod när jag fått fnatt och inte uppskattat din hjälp. MEN du ska veta att jag har uppskattat din hjälp. Tack syrran <3

Så planen var egentligen att jag skulle bo i Stockholm eller i alla fall Sverige och vara lycklig här. Visst är jag lycklig men de tär på en att veta att snart är man pank och jag inte har ett jobb..
Så flyttar hem till Åland ett tag eller två, vet inte hur länge jag kommer stanna men de lär visa sig. Kanske kommer tillbaks sedan till Sverige, kan hoppas de. MEN då är jag bättre förberedd..

Här är två bilder på min blivande zuccini & broccoli soppa som jag gör just nu. Den blev het men sådär härligt het som man inte svimmar av.
 
 
Nu ska jag lägga på ett kål och vika kläder tjusigt så att de går smidigt imorgon för mig och mamma och packa hennes bild så att vi hinner äta soppan till lunch.
 
KramHej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0