Älskar den mysiga hösten

Älskar höstens färger, då menar jag inte de bruna löven som kommer efter ett tag utan de röda, oranga och röda löven.
Älskar såklart att man kan tända ljus, visserligen kan du göra de när som hellst på året, men det är inte lika mysigt som på hösten.
Så idag fick jag lust att gå ut och fota lite, sagt och gjort blev de av. Är glad av att bo i Stockholm, hade aldrig trott de men nu bor jag i hägernäs som ligger en bit utanför, vissa kallar de buschen och vissa säger att de inte tillhör Stockholm, men jag kallar de mitt hem. För den delen, har har gått och blitt sambo med Tobias, han flyttade in hos mig i mitt lilla rum ca förra veckan.

Så nästa vecka på torsdag kanske, kommer jag hem till Åland, de är ändå mitt riktigta hem, visst är de saker som ska fixas, exempel måste jag städa helt ur där jag bodde innan.. Inte vet jag egentligen hur de ska gå till, ska höra med pappa om jag får ha saker där, om inte så blir de loppis för hela slanten. Men slut med tråkigheterna och se på lite bilder.


 
 
 
Vill bara säga, att bilderna är inte redigerade förutom att vissa är beskurna, annars har jag förstått hur min kamera funderar utomhus. Men men..
 
Kramhej
Aina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0