Hägernäs - mitt nya hem

SSå ni har inte fått sett så mycket bilder till vad jag har flyttat. De blev hägernäs? Täby. Landet skulle man kunna kalla de, i alla fall im man bodde i älvsjö förut så insåg man att man hade de nära till allt, nu har de mer än 10 minuter in till staden. Men men, så är livet.


Vi börjar med en bild på "välkommen tillbaks till 70-talet", en roslagsbana kallar detta tåget? I alla fall, de känns varje gång att man har hamnat tillbaks i tiden några år.


Sedan fanns de inte så mycket att fotografera.. Blir lite naturbilder som vanligt..






Sedan här, bild på mitt nya hem. En tråkig byggnad med lite färg på sig, får i alla fall bo på våning 6.



Sådär, nu har ni sätt ett fåtal bilder här ifrån, ska gå och utforska hägarnäs någon dag jag känner för de. Idag är inte riktigt en sådan dag. De är konstigt väder och min kamera och jag konektar inte riktigt idag. Men ska duscha nu och sedan åka in mot storstan för att möta upp killen.


KramHej
Aina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0