Inte min dag idag

Äntligen går de som jag vill. Mina bilder laddades upp och så.
Ska snart hoppa in i duschen i hopp om att jag ska dofta godare efteråt. Mitt hår är i kris just nu, de är ruffsigare än normalt och snart har jag säkert rastaflätor med..


Just ja.. Jag bakade bullar idag. De blev lite som de blev, degen blev inte alls som jag är van med och kanelen jag hade räckte inte till så mina kanelbullar blev bara bullar med en liten smak av kanel.. Satte i vaniljsocker i ena degen men ja, de kändes ju inte, så nästa gång ska ja se om de blir vaniljbullar (vilket låter gott). Fast nästa gång jag bakar bullar så knodar jag inte för hand.


En sak till.. I mitt förra inlägg skulle denna bilden vara med, för er som undrar hur roslagsbanans tåg ser ut så är de såhär.. De är verkligen "välkommen tillbaks till 70-talet".. Men ändå små charmigt.




Sedan har jag tagit lite andra bilder, eftersom jag tycker att sommaren bara rusade förbi kommer de lite "sommarbilder", fast de egentligen börjar bli höst.. Aja, de va bara nån enstaka bild denna gången. Orkar inte skriva något fiffigt heller så de så..

 
 
 Nu är de dags för duschen. Måse boka tvätttid med, men de får bli imorgon.
 
KramHej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0