Allt och inget på en och samma gång

De sägs att en bild säger mer än tusen ord men innebörden av ett ord borde betyda lika mycket.
Vet inte riktigt vad jag menar, tänkte bara att i nästan varje inlägg jag skrivit finns det minst en bild, men de kanske inte gör något? De kanske är min typ av "blogg-stil", de kanske är sån jag är.

I vilket fall som helst, idag är de en dag som jag knappt minns utan att kika i kalendern. De är ingen dag som något hemskt har hänt på, utan de är bara en helt vanlig måndag som jag är ledig på.
Har egentligen inte gjort någon nytta och jag har känt mig som en riktig latis. Men de behövs ibland, jobbade 13,5 timme igår och var så seg i kroppen efter det. Jag var inte trött utan bara seg.
För övrigt så är jag totalt besatt av serier för tillfället, är inne i en serie period. För tillfället ser jag på serien "pretty little liars" och har idag sett på dryga 15 avsnitt. DET ÄR INTE KLOKT!
Men så kan de va.

Så nu är klockan 23:14 och jag ska se ett sista avsnitt innan de blir sova.

I morgon väntar nya äventyr och nya överraskningar.

Sov gott, kram Aina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0