Attackfas med dukan

Igår började jag med dukan dieten, äter alltså bara protein i 10 dagar, minst 30 minuters promenad per dag, minst 1,5 liter vatten om dagen och Max 1,5% fett i mejeriprodukter. Ska helst äta tills jag är mätt, helst 1,5 msk havrekli per dag för att hålla igång magen.

Idag så gick jag upp vid 06.30 tiden, klädde på mig, petade musiklurarna i öronen och gick iväg mot Geta hållet.
Sedan plockade min mamma upp mig vid västergeta. Då hade jag gått i 50 minuter, de kanske inte gick supersnabbt men gick i alla fall.

Åt nyligen en fettfri kvarg med kanel och ett kokt ägg till, de var riktigt äckligt, men lite mättare är jag.

För den delen har jag skapat en träningsblogg, eller mer en motivations blogg för mig själv, de är mest jag och en till som vet om den men detta är adressen till bloggen: www.ainastraning.blogg.se
Jag har nog vikten där och så, jag bryr mig inte om ni tycker "herregud vad hon väger mycket" för de vet jag redan, och nu gör jag något åt de.

Nu ska jag fortsätta jobba lite, jobbar fram till 21.30 därför jag hade morgonpromenad, sen sägs de va bra att gå innan frukosten så de tar på fettreserverna.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0