Mycket har hänt sen sist!

Ojoj, det heter "ordning och reda, lön på fredag".. Något sådant. Men här på bloggen har de nog absolut inte varit ordning på väldigt länge. Jag menar nu att jag inte skrivit på ett halvt år känns det som. 
Men de är så mycket annat som har dykt upp emellan och jag använder knappt datorn mer utan jag använder telefonen.. 

Så var ska jag börja? Jo, måste väl visa en liten bild på hur min anka blev. Jag köpte ju 25kg betong pulver som jag blandade till och skapade lite olika figurer av. Här blev mina resultat. Lite ägg och sedan en död anka.. Men nu har jag limmat ihop ankan så den är som ny, den lär visas en annan gång på bloggen.

 
Vad har jag mer pysslat med? Jo, fick ett samtal av s-market som ska öppna i godby att de vill att jag ska börja jobba där, visseligen bara 30 timmar i veckan (4 dar) men bättre än inget och sedan utesluter det inte att man inte kan leta nytt jobb..

Sen de roligaste av allt var när Markus kom hit 28/3 och stannade till 2/4. Vi har varit en del hos Ida och Erik och spelat tecken, riktigt trevligt. Badade bastu där, Ida och jag pysslade. Åt mat och pratade strunt. 
Sedan har vi varit ute i de fina vädret som varit på Åland, kanske inte all snö har smält än och isen på Norskträsk kommer stanna länge, den är sådär 60 cm tjock.. Men de är en annan femma. (Känns som jag bara vräker ut mig ord som inte har något sammanhang men skriver av mig lite)...
 
Hur som hellst, lite instagram bilder.
 
 
De är väl de jag hade och skriva. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0