Min eller inte min?

Ligger i sängen och drar oss.

Får plötsligt ett samtal och i samtalet undras de om jag vill jobba och att kvittot på medicinkrossen jag lämnade inte gäller utan de vill ha orginalkvittot.
Lämnade detta kvitto för dryga 3 månader sedan och har inte en blekaste om var originalkvittot är. Trodde att en kopia på det skulle duga ifall de kvittot skulle komma bort..
Men nä.
Medans orginalkvittot inte längre existerar måste jag förklara en sak.
•jag brukar ha reda på viktiga kvitton i en låda. Där är alla andra. (Så jag är inte bara en slarvig Aina.)

- Så i praktiken är medicinkrossen min.
Visserligen jobbade jag där och hade det trevligt och de handlar "bara" om 12€.
Men jag vill ändå ha mina 12€ tillbaka..

Så ska jag gå och hämta min medicinkross?
Kanske behöver den om sådär ett tag när jag har svårt att svälja mediciner.
Som sagt, den är min..

Men samtidigt känns de som en löjlig sak att bli sur över men ändå inte..

Jag vet inte vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0