Känns bara väldigt jobbigt för tillfället..

Visseligen är jag ledig denna helgen och 3 dagar nästa vecka.
Så ska väl inte klaga men måste bara skriva av sig och de är därför jag har en blogg som jag kan göra det på.

Vet egentligen inte vad jag ska "klaga" över för att min syster säger att jag ska tänka pengar och de blir ju bättre pengar såklart.
Men att vara ledig bara en dag år gången är rätt jobbigt. Man hinner knappt göra något den dagen innan man ska på jobb igen.
Veckan före julen samt julveckan ser ut så. Dessutom är jag ledig 25 och då har butiken stängt så de känns äöndå inte som ledigt eftersom alla är lediga då..

Sedan fick jag ledigt 4 dagar i sträck av chefen, riktigt snällt men de är på en sån period som är ändå jobbig.
Över nyår när de ändå är taskigt att ta sig fram.
Skulle jätte gärna fira nyår med hjärtat eftersom jag inte kommer träffa han i jul.
 
Sitter och kollar hur båttrafiken och bussarna samt tågen går över nyår, får se vad jag kommer fram till.
Får se vad jag kommer fram till eller vad vi kommer fram till.
 
 
Ska göra en liten broccolisoppa nu som jag kan ta med till jobbet.
 
kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0