Trevlig helg med mycket skratt och trevligt sällskap

Nu har jag vart sådär dålig på att blogg igen, och när jag väl skriver blir de ca 3 inlägg på en gång, därför kommer inte denna dagen vara ett undantag, eventuellt blir de bara två inlägg och så sparar jag ena tills imorgon, DET lär visa sig!

I alla fall, helgen som varit var en riktigt bra helg.
Efter jobbet på fredagen åkte jag över till Erik och Ida, där blev de bastu och räkmacka om jag inte minns helt fel. Erik värmde ut mig ur bastun, de blev en aningen varmt.

Erik fyllde dessutom år i fredags så grattis på dig Erik!




Förutom de så hade Erik kalas på lördagen. Så Idag och jag, (mer Ida som gjorde allt, hon är faktiskt duktig!) lagade biskvier och en riktigt god marängtårta med tryffel och jordgubbar. Här är lite bilder från dess, jag var mer intresserad av att fotografera och sedan måste någon med diska (och eftersom jag alltid nästan diskar när jag är till dem så var denna gången inget undantag.)


Avslutar med en liten bild på Erik och Ida, Tack för en rolig helg och att jag fick sova på er soffa!

Sedan på kvällen på lördagen åkte syrran och Erik iväg medans jag "vaktade" deras hus, kollade mest på film på netflix och sedan pratade jag med Markus över skype. Trevligt, trevligt!

Söndagen blev också trevligt, vi hade sovmorgon, vaknade, åt frukost och åkte iväg mot staden mariehamn. Där pillade Erik på min bil och Ida och jag åkte iväg för att handla lite, stackars människor som var på kapphal samtidigt som oss, vi skrattade och skrattade och skrattade, men roligt var de!


KramHej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0