Do more of what makes you HAPPY



Hittat två nya citat jag gillar. Denna bilden är ett av de citaten och sedan om ni lagt märket till min header (bilden ovanför bloggen) så har den en ny text, det citatet gillade jag med. 

För övrigt ska jag rensa upp i mitt rum nu en snabbis så jag sedan kan skriva ihop ett bord och ta hit mina saker från bastun (där jag bodde förut, i min brorsans lilla hus som han bodde i innan han byggde sitt stora hus klart..) Så här ska göras de fint, och sen är de väl skönt att få alla sakerna på en plats.
Hittade dessutom ett par riktigt läckra glas, eller mer dessertglas jag fick av pappa idag, bild komme rpå dem senare. HÄR SKA STÄDAS! 
 
Kram
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0