Förra helgen var en båt helg med syster

Hur usel är jag inte på att uppdatera min blogg? 
Borde verkligen lära mig att uppdatera efter jag gjort något och haft med kameran, eller bara skriva lite oftare..
 
Som vanligt lägger jag ut lite försenade bilder. Förra helgens bilder. Har till och med skrivit efter de men har bara inte haft ork att skriva nå mer osv.

Fullt upp med jobbet, öppnade butiken 3 dagar i rad, man blir lite seg i kroppen att stiga upp 05.30. 
Dessutom idag trodde jag att jag skulle börja jobba 09.30 men i själva verket var de 11.00.. Men ska inte klaga, man ska se på de positiva säger Ida. Fick mer gjort istället.
 
Så vad hände förra helgen då? 
Jo! Var med min syster och hennes sambo, var gäst i deras båt. 
Vaknade på sjön med fint väder och stilla vatten som utsikt. Badade inget men hade trevligt ändå.

Och som vanligt tänker jag bomba med bilder från den helgen. Massa bilder faktiskt, mer bilder än normalt. Men hade de så bra den helgen så uttrycker mig i bilder istället för text, för de där med att beskriva saker och skriva saker är inte riktigt min grejj.. 
 

Syskonkärlek
 
Sen var vi på en ö utanför sottunga, tok glömt vad ön hette..


Och andra dagen åkte vi till granskär och sov där, där fanndes de detta huset där vi grillade maten och korv på natten. Trevligt


Eftersom den som packade glömde packa ner ett glas till mig så blev de dricka ur en trip!


Vissa vågade dessutom bada, inte jag..



Inte fel att vakna med denna utsikten.

På granskär så lekte syrran och jag med solnedgången och kameran.



 
Hade en super helg! Tack Ida och Erik för den och att jag fick följa med. 

Kommentarer
Postat av: Linda

gud så fina bilder =) köket på granskär e fint det =)

Svar: Tack :) hittat en inställning i min kära kamera så slipper redigera bilderna, färgerna är naturliga :)
Aina

2013-07-21 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0