Första Juli och en månad avklarad av sommaren..

Ligger som ett stort X över hela min 120cm breda säng, en fot tittar ut där och den andra mojsar sig under täcket.

Är inte alls trött och kan inte somna. Inte för att jag försökt nå mer utan för att jag säger de. Om jag lägger mig på mage och "hänger ut med fötterna över kanten" kommer jag nog somna.

Vet ni vad det är för dag?
Jo, det är första juli och halva sommaren är snart förbi. En månad av sommaren är avklarad.
Jag som ska göra så mycket. Saker som göra saft, olika syltar. Måste ta ett spontanbad. Måste snart klippa mig.
Såna saker som hör till sommaren!
Istället jobbar jag. Inte hela tiden men då de står jobb på schemat.

Nu står de sova på schemat. Skrivit av mig lite och inser att jag är trött fast jag inte trodde de.
Skriver mer fel när jag är trött och ni vill inte veta hur mycket jag har måsta rättat i detta inlägg.. Tack för rättstavningen iphonen.

Tack och god natt, trevlig första juli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0