Från iphone 4s till nokia 3720..

Åmt eller ålcom som de heter, ålands ena mobilbutik. Har precis sjunkigt en eller två grader i mina ögon.
Va dit med min telefon som har ett kamera fel, han som tog emot mig påstod att de inte skulle gå att laga.
För de andra skulle de behöva kvittot och de har inte jag men de har ju kopior över det, men gissa vad? Dom har inget kvitto att jag köpt någon telefon där, så ångrar att jag va dit för dryga månades sedan och betalade av telefonen för om jag skulle väntat till idag skulle jag inte behöva betala av de sista på telefonen.. (bra att vara efterklok).. Kanske ingen förstår vad jag skriver i detta nu men måste bara skriva av mig..
 
Dessutom får man vänta sjukt länge hos dem, pga deras helt dumma kö system, personer som varit där jätte länge får vänta längre och vissa som kommer dit får gå direkt. Visst de har sina 4 olika kategorier angående kö lapparna men den som kommer dit först ska väl få komma först i kön? Hmm..
 
 
Efter mycket omoment så skickade jag iväg telefonen på lagning/att konstantera vad det är för fel med den. Om de går att laga eller om jag får den trasiga telefonen tillbaka och köper en ny. De vet jag först om ett tag (dryga 2 veckor?)..
 
Hur som helst, kommer vara riktigt okontaktbar på de kommande veckorna. Skicka ett sms eller ring om de är något, mest troligt att  ni får svar så. Vill ni något som kan vänta en halv dag är de bara att kommentera här eller på fb.



Här är förövrigt min fina låne telefon, bättre än inget. Får väl va glad över att jag kan smsa/ringa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0