Inspirerad upp över öronen!

Idag har jag fått en insperations chock i hjärnan.
Jag känner hur de kryper i fingrarna för att jag vill pyssla i massmängd. 

Imorgon är jag ledig och varför inte pyssla då? 
De kommer bli betong som står på schemat. Betongankor, skålar, ljuslyckor, vaser med mera kommer att göras. Visserligen kommer man först se resultatet om sådär 1 vecka efter man gjutit men proseduren fram till dess kommer va spännande. Man vill dit och peta och kika för att se rusultatet, men visar man inte tålamod kommer allt bli fel, saker går sönder och sådant. 

 
Betong, ett rått matierial som jag kommer få att se mjukt ut. De är bara att vänta och sedan får ni se resultatet. 
 
Kram Aina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0