Solig dag hos Markus

Denna dagen har varit bra. Även fast jag och Markus har dålig fantasi och inte vetat vad vi skulle göra.

De blev sovmorgon. En tripp till hans mamma & pappa, där vi grillade mat och skojade.
En tripp till hans mormor & morfar där han försökte hjälpa till med en trasig tv. Sedan handla och köpa engångs grill och sedan grillade vi kvällsmat på den.

Även fast jag ogillar de som skriver om deras dag i detalj så gör jag de själv, fast skriver inte ändå inte i detalj detalj..
De är annat om man gör de varje dag eller om man gör de någon gång då och då.

När jag kommer hem kommer det komma fina bilder på bloggen, funderar även på att fixa till bloggens utseende (vilket kan dröja än).
Ha en bra helg! De kommer jag ha!

Kram Aina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0