Sommar shorts på gång

När man känner sig sprallig, rastlös, glad och sådär myrig i fingrarna vet man att de är dags att göra något.
När jag får den känslan måste jag bara pyssla.
Ibland hjälper de bara att kolla på bilder och bli mättad på det, men i andra fall måste jag göra något.

För någon dag sedan var jag till Linda och hon sydde medans jag fyllde mig med idéer. En av idéerna jag fick var att göra ett par shorts. Eftersom jag bara har mjukis shorts fick de bli den idéen.

- Första steget var att klippa sönder ett par jeans.
- Sedan köpte jag klorin och en plast bytta jag kunde bleka mina jeans med.
- Och sedan hittade jag ett spets band som fick dekorera lite. Men inte klar än men mycket nära.

Färdig bild kommer komma.

// pyssel kramar Aina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0