Upplevt en sak en gång för mycket!

SUCK! Skrev tydligen mitt inlägg för sakta på mobilen, skrev nyligen klart ett inlägg om hur jag hade lyckats klants till mig och nu en stund senare var det borta, helt blankt i "skriva inlägg".. Testar på nytt, berättar lite kort vad jag menar.

Ett ruttet ägg: är en doft man har stött på en gång och den gången var en gång för mycket. Man vill bara stöta på den lukten en gång i sitt liv, räcker gott och väl till.

Vet inte riktigt hur jag klantade till mig, kanske lathet - mest troligt det.
Jag lyckades glömma ett kokt ägg i min kameraväska i sådär 2-3 veckor. Ägget gick olyckligtvis sönder förra fredagen när jag var borta.
Sov över hos min kusin i Sthlm så råkade jag hitta de ruttna ägget. Satte ner handen i smeten och en brutal stank bröt ut på rummet.
Fick panik och försökte panik tvätta väskan men oparfymerad tvål och desinfektions medel, gick inte nå vidare bra.
Nu när jag kommit hem från Sverige tig jag tid till att tvätta kameraväskan i bykmaskinen=tvättmaskinen.
Den är rätt dränkt i vatten för tillfället, väskan hänger på tork ute, förhoppningsvis torkar den där och luftar på samma gång.

Hoppas min väska inte luktar en gnutta äckligt när den är torr.
Hoppas min väska får ett gott slut, de önskar jag mig!

Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0