Insta vecka

Denna vecka har rusat förbi, nyss var de måndag? 
Och i måndags var jag och syrran och brorsonen och lekte med spade och bilar i sand.  Trevligt!

För övrigt har de inte hänt så speciellt mycket roligt i veckan, bara jobb och förskylning. 
Hostar som bara den, lock i öronen, snor i hela huvvu.. Har druckigt te som bara den med honung i och tagit astma mediciner och sådant.
   

 
Fast camade med Markus igår på skype, lika trevligt och se en fin kille som dessutom är min.. :) <3


De har vart fint väder nån dag. dock sådär skaplogt kallt. De var -17 grader inatt? Vart är våren? 
Hur som, har jobbat på geta skola i köket hela veckan fram till 13.00 tiden och igår, idag har jag jobbat på hemgården (ålderdoms hemmet) på kvällen, FULL FART!
 
 
Så nu ska jag sussa sött och jobb imorgon med, men vet ni vad? 
IMORGON ÄR DE FREDAG! Innebär fredags mys på ålderdoms hemmet med vitchoklad och lime pannacotta till efterrätt på kvällen, får se vad de blir till middag, min kollega röstade för jansons frestelse.. Jag är sugen på wook! De visar sig.
 
Kram Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0