Loppisfynd på fasters loppis

I helgen har jag sovit hos Ida. De var trevligt, jobbade även i lördags och igår kväll gjorde vi nog ingen nytta alls men såna dagar får man med ha (vi hade ju trots allt jobbat på dagen = lite nytta).

Så idag är de söndag för er som inte vet. Denna söndagen är jag ledig fast imorgon och fram till nästa helg jobbar jag igen, skönt!
Vill egentligen inte berätta vad jag gjort under dagen, men kanske inte behöver skriva varje detalj men ja, de är så trist om läsa om någons dag, kan va kul ifall de är något intressant men annars, nä!
Lyssnar för tillfället på yle x3m, roliga är de!

Hur som helst, idag var jag till loppis hos faster Runa och fyndade en elefant, en lilleman och en tröja jag kan ha under reflexvästen på jobbet.


Min lilleman! Den var chamig och kostade 0,50€ så den var värd pengen!



Sen fyndade jag denna sååå fina elefanten! Den är som en vas! Eller om man vill ha en kruka i den eller dylikt, jag får se vad jag ska ha i den senare, kanske en massa pennor?



På köpet av ett elefant fynd passade jag på att palla blommor från grannen så nu doftar de gott inne i mitt rum!




Detta är INTE ett loppisfynd men denna elefanten är inte lika läcker men den har jag saxar i! Bra verktyg!



När jag ändå passade på att plocka vita blommor så plockade jag lite andra blommor med som jag såg! Snart är sommaren här.
 
 
Så nu måste jag göra matlåda tills imorgon, de får bli pastasallad då de inte finns en micro på jobbet än så de är kall mat som gäller!
 
Kram Aina!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lilleman ?

Svar: Nästan en av kökets bästa redskap!
Aina

2013-05-26 @ 19:54:02
Postat av: Linda

Bilden kom precis bör ja skrev =D=D

2013-05-26 @ 19:54:42
Postat av: Sanna

Toppenfina fynd! =)

Svar: Tack Sanna! :)
Aina

2013-05-26 @ 20:14:34
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0