Från kaos till ordning & reda

Fick en impuls och köpte en slags byrå idag. Vet egentligen inte vad de kallad för men förvaring är det i alla fall. 
Hur mycket jag än städar så blir de aldrig bra. Staplade saker på varandra och när jag skulle ha den understa saken blir de ju kaos.

Men nu är det slut på det. De e så skönt att rensa och få ordning. 
1. Man hittar bättre
2. Man hittar bättre
3. De är finare
4. Man slipper skämmas ifall man får besök
5. De lättar på hjärtat, man mår bättre.

Detta var min förvarings hörna innan. Säger att jag inte är klar än men för kvällen är jag nöjd. 
Före:


De var ett kaos innan. Ingenstans att sätta mina prylar eftersom den enda riktiga förvaringen var 4 lådor.

Efter:

 
Förvaring är härligt. 
(Noterat de som är i höger hörnet? De ska slängas så de kommer försvinna).

Men vet ni vad? Jag är supernöjd!
De blev mysigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0