God morgon underbara måndag

Egentligen är inte måndagar så underbara om det inte var för att dessertmästarna visas på måndagen.
Ett program jag tycker är spännande och inspirerande.

För övrigt är de riktigt långt till helgen och denna helg kommer kärleken till Åland. För mig är de veckans höjdpunkt.
Men det känns som det händer mycket denna vecka.

På tisdag fyller Älsklingen år, kan tyvärr inte vara där och fira honom men blir fira på fredag istället <3


På torsdag fyller ena brorsan 30 år så det blir kalas på söndag för honom.

Idag och på torsdag jobbar jag, är ledig alla andra dagar och tur är väl de. 

På lördag är det dop för gudbarnet Oskar. 


Det är väl bara egentligen inte onsdag jag har nämnt. Finns inte så mycket att nämna förutom att jag ska till soptippen den dagen. 

Ha en bra måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0