Så besviken

Hade sett fram emot halva dagen att få åka på äventyr med min syster. 
Målet var en loppis, ut på vårdö.

De kändes som en bra loppis, de skulle stänga vid 16.00 och jag slutade 14.30 så vi skulle hinna dit.

Vi började åka, man tar ju typ vajjerfärja dit. Så länge sen jag var över till vårdö. Minns inte ens senaste gången. 
De hade skrivit att de var bra skyltat. 
Vi åkte och åkte, hittade inte en skylt. Åkte tillbaka och av en slump såg vi en skylt. 

Hade klivit ur bilen och skulle gå genom dörren då en tant undrar om vi ska på loppis. Dom hade nämligen börjat plockat bort sina saker för de hade vart så lite folk. Vi skulle få komma in och kolla på barnkläder men de ville vi inte!

Vi blev så besvikna, klockan var 15.15 när vi var där. De hade inte skrivit på fb (där deras "annons" låg) om att de stängde tidigare. För er som inte vet så ligger ändå vårdö en bit bort, vänta på vajjerfärjan och så. Så ful stil!
Blir irriterand än för att de hade så dålig stil! 


Nä, inte nån vårdö loppis kommer jag gå på ett bra tag. 

Känns skönt att skrivit av sig lite. 

Nu tar jag natten! Sov gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0