Så mycket jag vill berätta

Det var ett tag sedan jag skrev här. 
Har många gånger börja skriva något men sedan gett upp då annat kommit i vägen.
Men just nu är det inget planerat så skriver av mig lite nu. 


Kan börja med att skriva att jag ska bli gudmor till en riktigt söt pojke, min kusin och hennes sambo har fått en liten guldklimp och jag blev frågad om jag vill bli gudmor. Såklart jag vill de, känns riktigt roligt
Gudmors guldklimp





Har varit ledig en vecka, passade då på att åka ner till Markus. Haft en riktigt bra vecka. Åkte nattåget ner, de gick bra. Umgåtts med <3:at, skrattat mer än normalt, haft de mysigt, haft de trevligt, levt vardagslivet. Längtar tillbaka. Tänkte faktiskt bjuda på lite bilder där ifrån men de får bli en annan dag då jag orkar gå in på datorn. 
Men kan bjuda på någon liten bild. 




Kom sedan hem från <3:at igår, blev hämtad av pappa snäll som han var. 
Vart ledig idag men ändå haft fullt upp. 

Inte alls så länge kvar till jul. Julklappar har handlats. 
Handlat mat och andra saker med. 
Var först på stan med Maria, en kompis från högstadie och gymnasiet. Länge sen vi umgicks men idag passade vi på. De var trevligt.
Sedan slutade syrran sitt jobb vid 15.30, då bar de av till stan igen. Gick en stund där innan vi beslöt oss för att åka hemåt. Var lata idag och de blev pizza till mat (gott typ en gång om året). Planerade och åkte iväg och storhandlade. De var riktigt roligt även fast vi var flummiga. 
Vid 21.00 åkte jag till mamma och bytte vin mot havtorns saft och en stor glasslåda med aronia bär. 
Ska göra gelé på dem nästa vecka. Spännande! 
(På bilden fick jag smaka aroniabär för första gången. En på jobbet uppmuntrade att man skulle smaka)



Nä, nu somnar jag snart. Ska hinna göra saker imorgon innan jobbet. 

Sov gott. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0