Packat och klart - nästa

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg som jag postar när jag sitter på tåget till nässjö. Men varför inte skrifva nu istället? 

I detta nu är jag mitt uppe i packningen, ska till Markus 3,5 dag så lite kläder måste man ändå ha med sig. Min nya weekend väska som jag tänkte att jag skulle få massor i är ändå inte så stor som jag hade tänkt mig. Men den är ändå en lagom storlek. 

För övrigt så fick jag min första böterslapp idag. Och hädan efter kommer jag ha körkortet med "fast jag bara ska så kort". Onödiga pengar för att inte ha körkortet med. vid körning 

Aja, klockan är natt och jag har en lång dag framför mig imorgon så god natt.
Sov gott och ha en bra dag imorgon! 

Bjuder på en bild på mig och Markus.


Natti natt! Kram Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0