Redan september

Det är redan september. 
Nionde månaden på detta år, vet ni vad det betyder?!! Jo, bara 3 månader kvar, snart är det jul och snart nytt år. 
Detta året har gått sjukt fort. Knasigt!

September alltså. Fortfarande sommar värme i luften vissa dagar, men mörkt på morgonen när man åker på jobb.

Nog om september. 
Detta är trots allt min blogg. 

Ainas blogg och jag som knappt är inne nå mer, fy på mig. 
Det har vart mycket på senaste tiden. Mest jobb och lite ledigt. När jag väl fått lite ledigt har jag ändå gjort något, som tur. 

För tillfället är det natt och klockan är 02.40, riktigt tur att jag jobbar kväll imorgon. Men bara för de ska jag inte sova bort hela dagen, nej nej. 
Jag måste packa min nya lila weekend väska. Det är dags att åka till M. Eller ja, först på onsdag men kan knappt bärga mig.






Här är några bilder vad jag gjort senaste veckorna. 

Ska sova nu. Sov gott & natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0