"Vuxen sakerna" in i skrubben

Har länge haft mina saker uppe i hallen som jag tog från Sverige när jag flyttade hem. Aldrig orkat ta tag i de jobbiga. 

Och nu äntligen när jag gör något åt saken så måste jag åka efter fler bananlådor från jobbet.. Kan inte packa ner saker om jag inte har lådor. 
Samtidigt försöker jag rensa ur så mycket som möjligt som jag kan ta med till emmaus osv. Vill bara bli av med sakerna som står och skräpar. 

Saker man inte vet om man behöver kommer här med åka bort, slut med velande fram och tillbaka, de slutar ändå alltid med att de skräpar.
Att sälja på köp och sälj är en idé men ett par euro här och några där känns inte lönt. 

Så nu ska jag packa bilen med nån låda, åka till emmaus och sedan hämta bananlådor från jobbet och sedan hem och fixa fint. De blir bra de. 

Klockan slog 12.00 nyss så får sätta på ett kol. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0