Vårmys i solen med kameran och syster som sällskap

Nu vart det ett tag sen jag var på datorn och jag har äntligen orkat starta den.

orkar dessutom inte skriva så mycket för jag ska göra mig något och äta innan jag ska iväg på kvällsjobb.
Är inne i en jobbperiod som skulle vara 7 dagar men det blev 8 dagar. Efter idag har jag bara 4 dagar kvar och det är grymt skönt!


Här är en bild från länge sen, eller den är tagen i april men var till stan den dagen och skaffade mig en fjärrutlösare till kameran, kan va kul att leka med.
Denna bilden fick jag från den dagen, visst det är en aningen för mycket hår i ansiktet men jag kan inte rå för att de blåste!
Motsol <3
 


Här smyger syrrans katt i blomängen!

Syrran och jag var även till lillaholmen på åland i påskdagarna!
Påfåglarna visade upp sig i vårsolen och vi hade en trevlig dag!



Syrran tog en bild på mig! Kan bjuda på nån bild ibland!


Här är jag och syrran! Glada över vårsolen!

 
 
Tack för en fin dag syrran!


Nu får ni ha en fin helg! ska strax på jobb men innan dess blir det göra sig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0