Kvällspromenad delux

Igår var första gången på riktigt länge jag var ut på promenad, en riktig promenad.

Förra gången jag var på promenad så gick jag från busshållplatsen hem till mamma i kryckor, vilket var så jobbigt och jag kom 1 km på 20 minuter.

Inte för att jag egentligen kom så långt igår, men det var trevligt och skönt att bara gå och vara, dessutom passade jag på att plocka blommor. Färgen var blå/lila och jag fick ihop en bukett efter ett tag! 
Tänk att de finns så många blommor som är samma färg!
Sen så pratade jag men en trevlig person på Skype, vilket var ännu bättre, så slapp jag gå själv. 


För övrigt ska jag vakna för idag bär det av till syrran!

Ha en fin tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0