Så roligt!

På facebook finns en sida som heter LCHF - Tips, pepp och recept!
Det var min mamma som tipsade mig om des sidan och sedan bjöd hon in mig.
Vilka otroliga människor som finns på den sidan!
Sådana som inspirerar.
Sådana som kämpar och tacksamma människor!
 
Så igår valde jag att dela av mig av nutella receptet och gissa om mina "antal besökare" sköt i höjden?
Normalt på en dag har jag tydligen runt 12-20 läsare,
lägger jag upp ett inlägg på fb på min privata sida länkat till min blogg får jag runt 30-40 läsare.
Men igår fick jag totalt 196 unika besökare och sidan visades över 300 gånger, de säger jag wow till!
Även fast de bara var ute efter nutella receptet så är det ändå roligt tycker jag..
 
Jag har fastnat för blogg.se. Jag tycker det är en bra blogg portal!
För övrigt är det lätt att göra sin egen design på bloggen.
Det är tydligt hur man lägger upp bilder och skriver text.
Enda nackdelen vad jag tycker är att de ör lite synd att man inte kan ändra storlek på sin text på ett lätt sätt, inte heller ha annan färg eller stil. Men det går att lösa på andra sätt om man har ork och tid för det.

Det går dessutom och kolla vilken tidpunkt ens besökare har kikat in på bloggen, de är lite skoj tycker jag.
 
 
 
 
Nä nu ska jag lägga mig raklång på sängen och leta upp någon bra film att se på!
De är trots allt lördag och eftersom jag inte har något annat att göra känns det som en bra ide!
 
Efter maten tänkte jag ta en kortis promenad, typ runt huset så jag åtminstone kommer ut lite.
 
Ha en fin lördag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0