En törstsläckande bild kanske?

Då var man vaccinerad för 5 och 10 år framåt. 
Egentligen har jag varit de hela två dagar, för var nämligen till jobbets hälsovårdare här om dagen och då var de dags för TBE och stelkramp sprutorna, en i vardera arm. 
 

Igår gästbloggade jag på syrrans blogg, inget speciellt egentligen men ni kan ju kika in hennes blogg  . Kan ju va lite skojj. 

För den delen var jag till syrran igår på kvällskvisten och hade de trevligt.
Passade på att testa fotografera ett körsbär i lite vatten, tycker ändå för att de första gången att testa de att bilderna blev fina. 

Vad tycks? rätt läckert om ni frågar mig.
 
Nu är klockan en timme innan jobb och jag ska göra mig i ordning för kvällen på jobb. 

Ha en trevlig dag! 

Kommentarer
Postat av: Julia

ååh va härliga bilder :D

2013-07-30 @ 17:47:20
URL: http://juliaosterlund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0