Lördag.. Igen?

Denna lördag är jag på väg mot jobb.
De sitter ett gäng på ca 10 pers som bara är killar/män från kanske 25-35 år. De är på svensexa berättar de. De stinker alkohol och när de försöker kommunisera med varande får de bara ut enstaka ord.
Han som ska gifta sig, han är utklädd till en kossa. Kom igen, en kossa?
De har med sig en krasslig högtalare på hjul som sprakar mer än ett tomtebloss på julafton.

Fan.

Satt helt inne i mina egna tankar. Jag åkte mot fel håll. Hur är detta möjligt? Hata hata hata.
Det stod ju via Sthlm?!! Aja, jag har åkt fel och nu väntar jag i Farsta strand på nästa pendeltåg till Bålsta som absolut går via Stockholm. Har jag tur blir jag inte försenad till jobb.
Denna dagen kanske slutar bättre, får hålla tummarna för de.


Kramhej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0