Elak eller vara en rolig överraskning?

På Viking line båten till kapellskär:
Vet ni hur de känns när man ska träffa någon för första gången?
De bara pirrar i kroppen.

Just nu känns de så för mig.
Ska träffa Markus snart.
Inte första gången men vi har inte setts på ett tag och Markus tror jag jobbar till 21:15 och ska träffar han i hamnen när kvälls båten anländer till Mariehamn.
Men i själva verket sitter jag just nu på viking line och bara väntar på att båten ska komma fram till kapellskär.

Lite fult kanske? Men de är för en god sak. Han slipper åka båt själv.
Sen att fjärilarna i magen flyger lite extra ikväll gör inte saken bättre.
Hoppas han blir glad och inte arg, vad vet jag?

(Skrivit detta när jag satt på båten men eftersom wifi på båten segar mer än gammel farbrorns sega tånaglar så lägger jag upp det nu istället).

Efter att båten äntligen kom fram, alla bilar åkte av och alla bilar åkte på, så letade jag som en dåre på att se Markus.
Fick till slut ringa han för att få reda på var han satt.
"Fun club" sa han.

Markus reaktioner:
Han ser ut att "vill läsa min bil tidning". De e min kille de :) <3

Skönt att äntligen fått träffa han. Nu flyger fjärilarna i magen lite mycket än men nu är de inte pga att jag är nervös utan för att jag ät lättad.

Nu ska jag va lite bättre sällskap.

För den delen är det mycket trevligare att åka båt med nån än själv.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0