Soptippen kallar

Nu var det ett tag sedan jag skrev här.
Sådär en vecka sedan.

Egentligen har de inte hänt så mycket, förutom att iphonen är tillbaka. Vilket innebär att jag kan skriva spontana inlägg på bloggen igen.

Igår var en trevlig dag.
Bjöd mamma och hennes sambo på blåbärsglass och sedan åkte jag till Ida och E, hennes vän var med och vi åkte iväg till kungsö batteri (tydligen i jomala) och kikade vid ett utkikstorn, havet och vandrade runt i skogen.
De var trevligt.


För tillfället slöar jag i sängen än, men ska rensa bilen alldeles strax, sedan ska jag sortera sopor och åka iväg till soptippen jag alltid sagt att den heter men "getas återvinningscentral".
Skönt att bli av med diverse saker.

Ha en trevlig dag, så får man se hur dagen fortsätter.
Kram Aina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0