God jul

God jul
Gott nytt år!


Hoppas ni har haft en sån bra jul som möjligt utan de riktiga julkänslorna.
Även fast snön fattas (på Åland i alla fall) så när julafton väl var här så kändes det ändå som jul. 

Paketen låg under granen, glöggen kokade på spisen, julmusiken var i bakgrunden. 

Firade julafton hos Ida & Erik, tillsammans med vår pappa och Eriks föräldrar. Riktigt trevligt var det.

Vi åt riktigt god mat. Hade det trevligt.
Öppnade julklappar och bara var. Det var så skönt med en julafton där man bara var och gjorde det man kände för.


För övrigt jobbade jag på morgonen till klockan 14.15. Skön tid då man ändå hann vara med och laga lite julemat. 

Insåg att jag jobbade hela förra årets julafton så det var skönt att inte behöva göra det i år igen, även fast de harmar lite att behöva jobba den dagen.

Får väl skaffa en unge till nästa år då alla med barn får va lediga, skämto sido. 

Tack för de fina julklapparna jag fick! 
Fick mycket köksprylar men kock som jag är gillar jag de. 


God fortsättning på julen!

Julkramar Aina!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0