Varuboden-Olsa godby

Spännande värre, nya människor, nya utmaningar, nyöppnad butik, nytt jobb.
Pratar förstås om s-market som ska öppna i godby 9.6 en söndag och jag har fått jobb där.

Orkar inte förklara allt utan tar bara lite nu, det jag känner för.
Började den 22/5 med skolning i 2 dagar och efter de två dagarna vet man lite mer. De är en aningen skönt. Idag är första dagen vi ska in i de nya lokalerna i godby, för första gången - spännande!

Nackdelen med en ofärdig butik är att de räknas som arbetsplats och för att få va där inne måste vi skutta omkring i reflexväst som verkligen är GUL! Och en bygghjälm på köpet, men de blir nog fint.
Ps, på bilden hade jag inte fått hjälmen som jag ville men Markus hjälpte mig förklara via Skype, tack!

Ha en trevlig dag, ska packa för ikväll och imorgon då jag är hos syrran !

Kram Aina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0