De är inte alltid lätt

De senaste dagarna har varit tunga och riktigt jobbiga.

Vet inte egentligen vad jag ska skriva men efter mycket prat mellan mig och Markus så är vi bara vänner nu. 

Jag är dålig på att hantera vissa saker och en sak av den är distans. 
Vill helst kunna träffa M varje vecka men det är inte riktigt möjligt. Jag har så taskigt schema.. 
När jag inte träffar honom så ofta jag önskar så blir känslorna allt svagare, vilket är super synd eftersom M är riktigt härlig person. Det har varit mitt bästa år på länge, längesen jag var såhär glad & lycklig. 
Sedan är M familj helt underbar snäll, men kan inte hålla ihop pga de..

Sen kan de bero på en liten sak som att 
"Man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan".
Jag jobbar på den biten! 


Markus, om du läser. 
Du betyder!
Jag är så glad att vi kan vara vänner! 

Kram Aina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0