Rastlös

Förstår inte hur människor utan jobb klarar av att vara hemma. 
Visst man kanske vänjer sig efter ett tag och tycker livet är härligt när man slipper göra något.

Idag är de tredje dagen jag är hemna med min onda fot. 
De som är bra är att jag kan gå bättre men de gör ondare på nätterna och vaknar sådär 711000 gånger per natt.. 

Nästa onsdag ska jag på jobb igen. 
Tills dess händer det inte mycket. 
Har ingen lust att köra bil eftersom de gör lite små ont.. 


För övrigt måste jag börja göra en lista tills jag ska operera min hallux valgus. 
"Saker man kan göra när man är sjukskriven".
Måste börja samla på mig filmer man kan kolla på och kanske fixa något pyssel. De ultimata kanske vore om man skulle fixa julkorten under de veckorna så har man de gjorda i tid. 

Ojoj, huvudet bara flödar på idéer och ändå ligger jag bara i sängen och kollar en serie, avsnitt efter avsnitt. Mellan åt sover jag, äter lite, går på toa och sover lite till. 
Insåg nyligen att varje avsnitt är ca 40 minuter långt, jag har sett 13 avsnitt så det blir typ 520 minuter och de är typ 8,5 timme??!! Jisses vad mycket.
Men samtidigt kan jag välja mellan serie eller os på tv.. 
Ska vila foten så gott det går. 


Nu ska jag skriva i kalendern som jag hittade nyss, dem har varit borta ett tag så den har varit efterlängtad. 

Ha en bra lill lördag! 

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0