Ingen rädsla längre

Rädslan för att gå till tandläkaren finns inte där längre. 
Nu är det rätt skönt att få det fixat, få fina tänder. 
Tänker dagligen på mina tänder och även fast jag inte är stolt över att jag väntade så länge som jag gjorde så är jag stolt över att jag gick till tandläkaren..

Just nu ligger jag dock med tandvärk, en malande känsla i ena tanden som tandläkaren håller på att fixa. 
Skulle de va gamla Aina som tänkte skulle jag tagit en panadol eller liknande och sedan skita i det.  
Men inte längre, på måndag som känns som en evighet dit så ska jag ringa till tandläkaren och höra lite. 

Allt prat om tandläkare har fått värken att avta. 

Ha en bra söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0