Flyttlass nr 2

Idag har de gått 2 månader sedan operationen. 
Dessa två månader har jag bott hos min mamma eftersom det var lättare när jag hade kryckor och slippa gå i trappor. 
Men nu kan jag använda foten som normalt och det är dags att "flytta" hem till pappa där jag bor i normala fall.

Men jisses vad kläder tar plats om man inte viker dem!
Vad prylar man kan ha!

Och vad svårt jag har för att packa!
I och för sig har jag vetat om det länge, MEN blir aldrig bättre på de.
Ska dessutom till Sverige och ha lite semester där, en hel vecka. 
Även fast jag skulle vilja packa en vecka i förväg så är det lönlöst eftersom jag ändå är och rycket i kläderna i väskan.

Men ska i alla fall skriva en "packnings lista" innan dagens slut så kan jag kryssa av det viktigaste, så som tåg biljett, telefonladdare och såna saker. 


Igår började jag i alla fall föra tillbaka mina saker till pappa, som tv osv. 
Idag ska jag också köra kläder (efter jag packat) eller om det blir imorgon så jag hinner panik packa ikväll!






Nu ska Lukas och jag gå på morgonpromenad, sedan blir de bada senare under dagen. 

Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0