Första semestern någonsin

Min första semester någonsin. 
Det känns så bra! 

Det känns verkligen som semester idag! 
Även fast jag haft de nästan hela veckan. 
Sitter nämligen på ett tåg på väg till Uddevalla. Det är som ute, det är 22 grader ute men svalt och skönt på tåget. 
Lyssnar på yle x3m och just nu spelar de "kär & galen". 
Åt nyligen en zucchinibaugett fylld med med medwurts (antagligen den som innehåller häst, men gott), de va nån stackars paprika strimla och massa brie ost! 
Så gott. 


För övrigt så har nog min 1g panadol tablett gjort någon bytta med att ta bort smärta i min opererade fot. 
I alla fall lite. 
Har nämligen en dålig dag när det rör foten. 
De är en knak (sån knak som uppstår i fingrarna ibland). 
Knaken sitter i foten och vill inte knaka! 
Vill verkligen knaka eftersom det gör jätte ont i foten tills knaken knakar.. 


Men mu blir de njuta av tågresan som verkar gå enligt schemat och de är skönt!

Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0