Räddaren i nöden

För dryga en månad sen så bestämde jag mig för att ta lite semester nere i Uddevalla. 
Bokade tåg och fixade sovplats i Stockholm över natten hos en bekant. 
(Eftersom tåget skulle gå kl: 10.06 och det inte skulle passa med båtarna).
Det var helt säkert att jag fick sova där sade han. 
Jag frågade flera gånger om det var okey, och det var det. 

Tills dagen innan jag skulle åka till Stockholm så hörde han av sig och jag fick inte längre sova där. 
Smäll i ansiktet kändes det som. 
Ingen förklaring varför jag inte fick sova där. Ingenting. 
Kändes så värdelöst. Fin vän man hade. 
Ta dig säger jag bara. 

Men hörde runt och min vän Anne-Lie ställde upp. Skulle få sova på hennes soffa! 

Säger bara TACK till dig!
Dessutom super kul att träffa dig igen. 
Du blev verkligen min räddare i nöden igår. Vi får träffas snart igen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0