Små vackra ting

Små vackra ting.
Vem säger att man måste fotografera när det är strålande sol? 
Även mulet väder kan ge fina bilder, ibland blir bilderna halv dassiga men ibland ger det en fin charm över bilderna. 

Idag är det halv dassigt väder ute och vad piggar inte upp med lite bilder då? 
Dessa bilder är från igår men de passar in på denna torsdags dagen. 

Små vackra ting, en ros knopp, ormbuske blad som håller på utvecklas, intressanta saker och spännande saker. 
 
Just ja! 
Tycker ni att mina bilder är en aningen gryniga i bakrunden? 
Det är inte för att jag har för mycket ISO på i bilderna utan för att kameran har tagit alldeles för mycket bilden och då är det självklart bild kvalliten försämras men jag tycker det blir en liten mysig och en liten egen charm över bilderna. 
Det kanske är min egna lilla tutch över bilderna.. 
 
Min kamera har tagit hela 96352 exponeringar (bilder)... 
De sägs att Nikon D80 klarar av 100 000 exponeringar och jag är snart uppe i den siffran, blir lite orolig vad som kommer hända med kameran.. 
 
Ha en toppen torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0